615 – 830
|
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe (rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę) rozmowy kierowane zgodnie z zainteresowaniem dzieci, ćwiczenia poranne.
|
830 - 845
|
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.
|
845 – 915
|
Śniadanie
|
915 - 1000
|
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia całą grupą.
|
1000 – 1145
|
Zabawy ruchowe, zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci. Zabawy i gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery wycieczki i obserwacje przyrodnicze.
|
1145 - 1200
|
Czynności porządkowe- higieniczne, przygotowanie do obiadu.
|
1200 - 1230
|
Obiad
|
1230 - 1345
|
Odpoczynek poobiedni (grupa 3 i 4 latków), kwadrans na bajkę, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne, zajęcia umuzykalniające, język angielski: 5 – 6- latki, praca z dzieckiem zdolnym, i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi, pozostałe dzieci zabawy dowolne.
|
1345 - 1400
|
Czynności porządkowe, mycie rąk.
|
1415 – 1430
|
Podwieczorek
|
1430 – 1545
|
Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gimnastyczne, ćwiczenia słownikowe, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia, słuchanie opowiadań nauczycielki na podstawie literatury dziecięcej. Rozchodzenie się dzieci.
|
1545 – 1615
|
Rozchodzenie się dzieci.
|
|